Verbeterde dienstverlening door digitalisering

Gemeenten maken onder regie van de Rijksoverheid werk van het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening aan burgers, bedrijven en instellingen. Middels het programma NUePe geeft de gemeente Epe hier op projectmatige wijze uitvoering aan. Het programma heeft als doel de kwaliteit van dienstverlening te verbeteren en de administratieve lasten voor de burgers en bedrijven van Epe te verminderen.

SQwin ondersteunt het programma door het coördineren van een cluster van projecten, waaronder:
• het implementeren van basisregistraties, zoals de nieuwe Basisregistratie Personen (BRP) en de Basisregistratie Grootschalige Topografie (BGT),
• het opzetten en verbeteren van het binnengemeentelijk (her)gebruik van gegevens uit de basisregistraties en
• het inrichten van de hiervoor benodigde infrastructuur, waaronder een zaaksysteem en een broker voor het beheren van koppelingen

Binnen het cluster worden samenhangende projecten, die zich richten op hetzelfde doel verbonden zodat ze in samenhang worden uitgevoerd. Hiertoe worden de projectplannen van de verschillende projecten op elkaar afgestemd zodat de meerwaarde van het cluster in zijn geheel groter is dan de som van de resultaten van de individuele projecten. Tevens wordt gebruik gemaakt van de beschikbare I-NUP bouwstenen.

Klant:

Gemeente Epe

Related Projects
Direct contact

Stuur ons een mail en wij nemen direct contact met u op.

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search